måndag 22 februari 2010

Ändrade planer

Jag funderar på att flytta in på vårdcentralen. Nära och bra till både läkare och Apoteket.
Det gick bra hos BVC utom att pluttis fått lite svamp så det fick vi salva till. Men vi fick även tid till en läkare för att lyssna på Milos andning eftersom han är så rosslig. Så läkaren tyckte att han såg bra ut men att han var rosslig. Han fick lite medicin som han ska få på kvällen så han kan andas lättare på nätterna. Jag har kollat på apotekets hemsida samt pratat med personalen där för jag behöver hostmedicin. Men nej, jag får inte ta något alls. Jag har hostat så mycket nu att jag tror huvudet ska explodera och att lungorna ska hoppa ut. Men men det är väl bara att bita ihop.

I vanliga fall när jag har hosta måste jag dricka jätte stark hostmedicin för att det ska fungera ens lite. Men nu får jag inte ta något. Undrar hur detta ska gå? Imorse hostade jag så mycket att jag höll på att kräkas. Bläää på detta!

Vi har vart och skrivit på faderskapsintyget också så nu är Rasmus pappa till Milo även på papper. =)
Inga kusiner kommer idag. =( Det har tydlige blivit en massa strul. Men kanske imorgon. Hoppas hoppas!
Så idag åker vi till mamma och äter middag. Vi ska lämna ett släp där så å får vi mat på en gång. Gott. Och så slipper vi laga mat. Inte för att det finns så mycket att laga här hemma.

Nepp jag skriver mer senare. Nu ska jag fixa iordning mig för att vi ska ge oss iväg snart. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar