fredag 19 februari 2010

Min kärlek

Min kärlek är fullständigt till dig min son!

Milo, du och jag. Jag älskar dig och för din skull kan jag klättra över berg och dalar. Jag skulle vilja ge dig allt. Du och jag. Vi ska klara allt. Tack för att jag får vara din mamma. Tack för att du kom till mig.
Så mycket ont det finns i denna värld jag önskar jag kunde skydda dig från allt. Jag vet att det inte kommer gå men jag ska försöka skydda dig så gott jag kan och visa dig olika vägar genom livet. Det spelar ingen roll vilken väg du väljer. Mamma ska finnas här och stötta dig. Det lovar jag dig mitt underverk. Du gör mitt liv fulländat.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå så bra Linda, du kommer troligen att bli en toppen mamma.

    SvaraRadera
  2. Den kärleken som finns mellan en mor och barn, den är så stor, så mäktig, så allting, så gränslös att ord inte kan beskriva. Den växer och blir starkare för varje dag. Du är den bästa mamma lilla Milo någonsin kan ha. Kramar till er båda!

    SvaraRadera