måndag 8 februari 2010

Måndag förmiddag

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på. Har ingen fantasi alls. Hade velat gått ut på promenad men vi får se. Det känns så tråkigt att gå ut och gå själv. Jag kan nog ändå säga att jag känner mig lite ensam. Men jag har ju Milo men han sover mest på dagarna.
Natten till igår var hemsk igen. Lilleplutt hade så ont i magen så jag fick knappt sova något. Blev också så irreterad på gubben som hade vart på fest så jag och lilleplutt gick och la oss på soffan och sov. Allt resulterade i att jag var helt slut hela gårdagen. Och givetvis kom det tårar från mina ögon då.
Vi var även hemma hos Milos gammelfarfar och hälsade på. Det var trevligt och kul att han fick träffa Milo också. Han såg så glad ut över att se honom. =)
Inatt har han sovit bättre så lite mer sömn har jag fått. Rasmus bytte blöjja på Milo innan han gick till jobbet så jag behövde inte gå upp klockan 6 imorse. Bara amma.
Just nu håller jag på att tvättar en maskin. så har jag plockat lite här.

Nu fick jag precis en anledning att gå ut=) Posten kom och det finns ett paket till mig på posten från Rasmus faster i Övik. vad roligt. Då ska jag börja fixa iordning mig.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åh så söt lilla plutt! Ja bara längtar tills jag får hålla min lilla plutt men den bakas ett tag till :-)

    SvaraRadera