torsdag 25 februari 2010

Dagarna flyter ihop

Minst sagt. Idag är det iallafall... Ähh... Torsdag! karro har vart här och hälsat på oss idag. Det var trevligt.
Igår var vi hemma hos faster även det var mycket trevligt. Det blir ju inte så mycket just nu. Men snart är det sommar och då jäklar kan vi hitta på en massa hyss. =)

Jag längtar efter att få gå till gymmet. Jag håller på att bli galen. Vill bara få ta i som attan och köra slut på mig själv. Det ger ju världens bästa kännsla efter. Nu känner jag mig bara så slö och trött. Musklerna känns slappa och detta känns verkligen inte som jag i min kropp. Det känns mer som jag i en elefant kropp. Och det känns inte okej kan jag tala om.

Så fort som förkyldningen har släppt helt så ska jag bannemej till gymmet. Kankse pappa Rasmus kan ta Milo själv den korta stunden. Det borde ju funka om jag matar honom innan jag går in och tränar och sen duschar hemma. Då hinner han ju inte bli hungrig. Jag blir ju braa borta ca en timme då ju. Åhh... Jag vill verkligen!

Jag fortsätter väl sörppla vidare på min kaffe kopp då.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar