torsdag 11 februari 2010

Torsdag idag

Och inte vet jag vad vi ska hitta på idag. Det blir en tripp till affären och införskaffa lite frulle till imorgon. Så blir det en timmes promenad också. Alltid behövligt.

Mer sömn har natten bjudit på. Tror int att lilleplutt haft lika ont i magen inatt. Men jag märker nu att han ligger där och kämpar med att få ut det som ska ut för han stånkar och har sig. Själv har jag precis ätit torra rostmackor med salami. Tur att det fanns salami annars hade det ju blivit ännu torrare.

Dagarna bara glider ihop när man inte gör så mycket. Men snart är det helg då är folk lediga och då blir det kanske lite mer skoj i vår vardag. Kanske ska hälsa på hemma hos faster då så hon får gosa med Milo och så vi kan skvallra lite. Det blir ju inte så mycket med sånt just nu när hon jobbar längre på dagarna och jag ska laga middag till gubben när han kommer hem från jobbet.

Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar