onsdag 3 februari 2010

Onsdag...

Igår var kvällen hemsk. Min lilla Milo hade så ont i magen. Han skrek rätt ut med förtvivlad blick och jag tyckte så synd om honom. Jag kunde inte hjälpa honom på något sätt. Jag försökte rapa och fisa honom så han skulle få ur lite lufft. Masserade magen mm. Inget hjälpte. Snuttig var han också och åt hela tiden och mina stackars bröst är idag så ömma. Men igår kväll gav jag honom nappen för förstagången så han skulle få snutta utan att äta lite. Det gick ganska så bra faktist. Men jag hade tårar i mina ögon och blev väldigt ledsen när jag såg hur mycket min lilleplutt led. Usch.

Idag verkar det vara lite bättre i magen. Han sover som bara den. Men det är klart det var ju jobbigt för pluttis igår.

Idag ska jag köra svärfars tjej till skolan sen ska vi hem till faster och mysa lite innan pappa Rasmus kommer hem från jobbet.

Nu ska jag klä på mig lite det är ju bara Milo som fått på sig kläder än så länge.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Ja dom kan ju ha lite ont i magen i början, dom är ju inte vana vid maten dom får! så hade Leon också, ganska länge också, du kanske kommer ihåg. Och värst är det på kvällarna, då bröstmjölken blir bubblig, lilla snutten!

    Ja du kan ju höra av dig iaf!

    Puss

    SvaraRadera