onsdag 10 februari 2010

Mjölkallergi eller kolik?

Undrar om Milo är mjälkalergiker eller om han har kolik. Något är ju galet. Speciellt på kvällarna men han jobbar väldigt mycket med magen även på dagarna.
Inte blir det mycket sömn i detta hur iallafall. Jag satt uppe i vardagsrummet klockan 12 i natt och då hade jag försökt få honom att sova i 2,5 timme. Inget hjälpte han bara skrek och kved. Och jag tyckte synd om honom sammtidigt som jag själv var så inåtskogen trött.

Snart ska vi gå till centrum och sätta in pengar för att betala en p-bot. då ska vi även passa på att ta en liten promenad.

Hörs sen!

3 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt för både dig och Milo. Ring och prata med BVC om det inte hjälper när du slutar med mjölkprodukter, dom kan ge råd och faktiskt svara på om det är kolik.

    Puss gumman

    SvaraRadera
  2. Usch, det låter ju inget vidare.Hoppas ni snart får besked, så magknipen släpper på lilla Milo.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman. Jobbigt att han skriker. Filla var precis likadan. Prova både sempers magdroppar och minifom tror jag att det hette samtidigt, ja drack bara laktosfri mjölk men åt allt annat som vanligt, efter några dagar var hon mycket bättre :D. Nu har jag packat ner en papperskasse med kläder till Milo som du kan få titta på :D.
    Kramar från Sandra & Filla

    SvaraRadera