lördag 20 februari 2010

Lördag

Natten har vart fördjävlig. Milo skrek i ca 30 min i sträck och inget hjälpte. Tillslut tog pappa Rasmus med sig honom in i vardagsrummet och mös medans jag fick sova. Jag frös så mycket att jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Sov med underkläder, sockor, fleesmorgonrock, duntäcke och en filt över det. Tillsist tog jag jag alvedon också vilket resulterade i att jag vaknade upp klockan 6 imorse helt dyngsur. Så då tog jag mig en dusch så tidigt på morgonen. Sen blev det tillbaka ner i bingen för mig. Jag matade Milo klockan halv 9 tror jag det var sen tog gubben med honom till vardagsrummet och jag fick ligga kvar och sova vaknade halv 11 igen. Fy fan för att vara sjuk!
Jag tog en tripp till apoteket för att handla lite till mig och Milo. Sen åkte vi och skulle handla lite alla tre. Efter det åkte vi till mamma här är vi kvar. Jag har sovit lite eftersom jag höll på och frysa ihjäl plus att jag var helt slut i kroppen.
Nu håller gubben och Linus på att göra hemlagad pizza. Det ska bli gott.


Milo ligger hos mormor och gnyr. Han har lite magknip som vanligt. Men nu började jag med miniformdroppar också. Så nu får han både det och semper. Jag hoppas det blir bättre. För bara semper fungerar inte och inte bara miniform heller.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund till tror jag. Lika bra att passa på när jag inte är ensam med Milo. Sen blir det melodifestivalen.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar