tisdag 2 februari 2010

Tisdag idag.

Lite dagvild blir man minst sagt av att gå hemma. Jag ringde Empo för vi hade bestämmt att vi skulle träffas men jag kom ju inte ihåg om det var idag eller imorgon så kom jag inte ihåg vilken dag det ens var idag. Men nu vet jag. Det måste ju bara vara Tisdag. Så jag/vi ska träffa henne när hon slutat jobba.
Just nu är jag och Milo hemma hos faster och myser. Milo ligger på gammelfasters bröstkorg och gnyr lite imellan åt. Han tycker det är mysigt att ligga nära. =)
Här bråkas det mellan faster och kusin Natalie om vem som ska mysa med honom. Men Natalie fick mysa lite iallafall innan hon gick tillbaka till jobbet. =)

Idag har jag ringt BVC så dom kommer hem till oss på Fredag och ska se hur vi bor och väga lilleplutt mm.
Lyckan är just nu komplett och det känns som jag har allt jag någonsin kommer behöva. Efter allt skit som har hänt är äntligen allt bra.

2 kommentarer:

  1. Ja han blev jätte söt tycker jag :D Det låter jätte bra, Alvin går ju på dagis imorgon och torsdag fram till klockan 14.00 om du ville komma och stanna en stund, men inte träffa dagisbarn!
    Är allt bra med dig? och hur mår sötnosen Milo?
    PUSS på er

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman, glöm bara inte bort dej själv. Det viktigaste är att du å din kille själva hittar i eran lilla familj, som nu utökats med Milo lilla bebben. Glöm inte bort er själva.

    Kram Lena

    SvaraRadera