tisdag 16 februari 2010

Kalla Tisdag

Så isande kallt det vart idag. Men idag bestämmde vi oss för att sitta inne så jag kunde tvätta Milos overall. Vi var inne ända tills pappa Rasmus kom hem då klädde vi på Milo vanliga kläder + extra tröjja+ en fleesbyxor- och jacka(stavas?) och en filt ner i bilbarnstolen och åkte till Rasmus kompis och hälsade på deras familj. Efter det blev det vidare hem till mamma där jag och Rasmus tog en tupplur på soffan tillsammans medans Milo låg hos mormor och sen en stund hos bonus morfar. Men nu har vi iallafall fixat oss inför natten så snart blir det bingen.
Jag sa till gubben idag att jag ville börja träna från och med nästa vecka. Det var väl inte så jätte poppis då lilleplutt kunde bli hungrig mitt i allt. Jag vet inte vi får väl se hur det går. Jag får väl börja dansa i mitt vardagsrum annars då. =) Men jag ska fortsätta promenera iallafall. För fasiken att nu ska jag minnsan ner i vikt! Är så less på att vara så här stor. Ja jag vet! Man ska ta det lugnt efter ett snitt och en förlossning men jag vill ner nu och känner att jag är redo för det. Och eftersom jag inte får banta då jag ammar så får det bli att röra mer på mig.

Nu blir det väl bingen för oss.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar