måndag 15 februari 2010

Måndag igen...

Idag har vi vart på BVC. Milo hade gått upp 500 g så nu väger han 3750 g. Han börjar bli stor min kille. =)
Efter det gick vi på promenad då mötte vi Tessan och Anna med barn på vägen. Så vi följde med dom hem och fikade och åt lunch. Det var trevligt. Det blev en hel dag.
Min söta son vände sig idag. Jag har tyckt att han gjorde det förut en gång men denna gång gjorde han det två gånger. Vad glad jag blir. Hoppas han börjar le snart också. Men det är på gång iallafall. =)

Milo du gör mamma så lycklig. Vad skulle jag vara utan dig? Så mycket annat som fortfarande känns skit. Men Milo du gör min dag. Mamma älskar dig!

1 kommentar:

  1. hamnade in på din blogg, jätte söt son ni har, läste i ngt inlägg att han kanske hade kolik, min son rocky hade jätte problem med magen o ont när han var bebis, vi fick tipset att värma en handduk i micron och lägga på magen, ibland hjälpte det faktiskt, varmt bad det hjälpte, sen finns det miniform droppar som skall hjälpa för magen att få ut deras små pruttar lättare.. =) kram madde

    SvaraRadera