torsdag 11 november 2010

Äventyr

Idag har jag och Milo vart på äventyr. Vi var hemma hos Milos farmor med sambo. Efter det gick vi ner på stan en sväng för att senare åka hem. För idag har vi faktist åkt buss. Den ni! Så blir det när man inte har bil. =)

Dessvärre fick jag hoppa över en buss och vänta på nästa då en hel skolklass om inte fler tog upp precis HELA bussen. Hmm... Finns det inte skolskjus längre? Jag vet att när vi var yngre och skulle till badhuset med skolan så fick vi alltid åka en speciell buss. Men däremot ju äldre vi blev så blev det ju kollektivtrafiken. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Det var ju inge kul att jag och Milo inte fick åka med iallafall.

När vi sen kom hem och Milo skulle äta sin middag han jag bara stoppa in en sked sen sprupade det ut kräk ur min lilleplutt. Undrar varför? Han är ju inte sjuk. Bara förkyld. Först tänkte jag magsjuka. Men när han åt sin kvällsvälling när han hade sovit en stund så hände det inget.
Han gjorde en sådan spya hemma hos Dessi här om dagen också. Fast värre. Men då hade han ätit en del av hennes korkunderlägg till kastullerna. Vadå all ätare?
Mysigt av mig att skriva detta också. Ni var säkert mycket intreserade av att läsa detta. =)

Nu väntas mys framför tv:n för mig.
Måste även passa på och säga grattis till min fina faster som har födelsedag idag! Grattis grattis!

1 kommentar:

  1. Ni va ju hos oss oxå, redan glömt bort det eller? Hihihi

    SvaraRadera