måndag 8 november 2010

Irretation på hög nivå...

Känner mig irreterad, arg, ledsen, besviken. Ja, you name it.
Inte alls som jag vill vara eller som jag vill ha det.. Just nu känns det som jag bara biter och biter i det sura äpplet. Utan framgång. Kniper ihop istället för att säga något dumt. För jag vill inte säga något dumt. Jag vill inte såra. Vill inte att någon annan ska känna det jag känner. Så istället biter jag bara ihop.
Det må vara fel men just nu känns det som det ända rätta.

Så mycket jag vill få ur mig men nepp... Istället sitter jag här utan att ha yttrat ett enda ord.
Vad ska jag säga? Och till vilken nytta?
Nej jag fortsätter tiga och hoppas på att det försvinner vilket jag vet att det inte kommer göra, men det känns dumt att inte försöka.

1 kommentar:

  1. Vet du Linda, det där kommer du bara att må sämre av. Prata med personen, kanske ni kan få rätsida på det.

    Lena

    SvaraRadera