måndag 15 november 2010

Galen?!

Det känns som jag håller på att bli galen. För lite sömn. Milo är visst en underbar unge men ni ska bara veta hur det är när det kommer till det där med att sova. Han tycker det är helt fruktansvärt att behöva gå och lägga sig. Så han skriker, gnäller, klättrar... Allt för att slippa sova. Men ögonen på honom säger att han är trött. Det är samma sak varje gång han ska sova.

I natt vaknade han och bara skrek och gnällde många gånger. Trodde att han skulle få komma upp och leka halv 4 på morgonen också. Men nej. Jag försökte få honom att somna om fick lägga ner honom sisådär ca 500 gånger. Min rygg håller ju på att pajja ännu mer av detta. Han somnade om vid ungefär halv fem.
Jag känner att jag måste få lite sömn. Bara lite iallafall.

Nu ska jag gå och lägga ner honom igen då han står och gnager på sin säng.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar