söndag 21 november 2010

En tripp till Ikea...

Blev det idag för mig och Milo. Vi åkte med mamma, mormor och mina småkusiner Nicklas och Lucas. Mycket trevlig. Hittade lite smått och gott.

Denna köpte jag till Milo som han ska få i julklapp, då han tycker dessa är roliga. Vi har ju hittat sånna här hos alla möjliga roliga människor samt sjukan och vårdcentralen. Så den ska han få i jul.


Denna matta fick han nu. Så han har fått lite fint i sin lekhörna.


Det blev även lite annat smått och gott. Ljus bland annat. Har ett ljus på bordet nu med doft av äpple och kanel. Mysig jul doft.

Nu sussar alla här hemma utom jag. Jag är visst trött, men behöver verkligen min lilla "egen tid" som jag får på kvällarna så jag sitter gärna vaken lite extra.
Imorgon ska jag och Milo åka in till hans farmor och hälsa på så de får leka lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar