tisdag 23 november 2010

Mys pys för mamma Linda

Nu har jag ensam tid. Har haft det ett tag MEN det har ju vart desperata hemmafruar på tv.
Min stackars lilla Milo är jätte snorig. Bara hoppas på att jag klarar mig. Rasmus har ju precis vart dålig också.
Alla ljus är tända här hemma och det är mysfaktor på hög nivå.


Jag skulle vilja skriva mer än vad jag gör egentligen men det kommer inte att ske. Skulle vilja lätta på mitt hjärta lite men nepp. Inte då jag vet att det är många som läser och tar illa vid sig. Även fastän det ej har med dem att göra. Fast vissa tror ju att allt jag skriver om handlar om dem. Iallafall när jag skriver negativa saker. Jaja. Det får stå för er. Blir ni irreterade så okej. Vad ska jag göra åt det? Inte ett dugg!

Lite irretation känner jag. Jag ska försöka koppla bort det nu och försöka sluta bry mig.

Nu ska jag kämpa mig ut i snöstormen för att ta en cigarett. Och nej mina läsare jag har INTE funderat på att sluta röka och kommer heller inte göra det på ett bra tag.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar