torsdag 4 november 2010

Trevlig dag

Det har vi haft idag. Jag och Milo åkte hem till Dessi och mös. Fixade till mitt hår lite, speciellt topparna som fick för sig att bli rosa. =/
Virriga virrpannor var vi iallafall. Mitt i allt när jag sitter och pratar glömmer jag vad jag pratar om och tar fel ord i... ja istort sätt gällande ALLT då frågade jag Dessi:
-Asså seriöst Dessi! Hur fan orkar du lyssna på mig?
Hon bara skratta. Hon fattade ju ändå vad jag menade även om det inte blev ett enda ord rätt. Precis som alla mina andra underbara vänner. De fattar vad jag menar fasten det nästan alltid kommer ut fel ord eller fel saker. Ni är guld värda mina underbara vänner!

Nu har jag haft kvällspasset i tvättstugan. Så skönt att ha det gjort.
Imorgon åker vi in till Södertälje och "hänger" med Jessica och Alvin tyvärr är inte Leon hemma. Men det ska bli roligt ändå. Ska även köpa lite födelsedags presenter då vi har två barnkalas som vi ska gå på snart.
Hoppas ni haft en fin dag. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar