onsdag 3 november 2010

Kom på...

Snart är det allahelgona. Då ska vi fixa vid Hampus grav. Jag längtar! Jag tycker det är så fint och se alla ljus. Och framför allt att fixa för min son som är i himelen. Mamma ska fixa fint för dig min Hampus. Pappa och lillebror Milo också. Vi tänker på dig varje dag vår ängel.

Jag vill även passa på att säga så ni vet att på söndag är det 3 veckor kvar till första advent!
Så låt julfixet börja! Eller snart så. Åhh... Det ska bli mysigt. Första julen med Milo. Jag önskar jag hade båda mina barn att mysa med. Mamma älskar er mina fina pojkar!

3 kommentarer:

  1. Det kan vara svårt att be om hjälp.
    Jag vill bara att du ska veta att det finns hjälp.
    Om jag kan hjälpa till så gör jag det gladeligen.

    SvaraRadera
  2. jag länktar till julen för då får man paket och det är mysssit men snö och varm choklad och ny bakta ljul godis . Hoppas du har det bra

    SvaraRadera