tisdag 28 september 2010

Blåsig höstdag

Det har det vart idag. Jag och Milo gick på en promenad och skulle sedan gå och leka i parken tänkte jag. Men Milo somnade och det blåste så kallt så efter lite över en timmes promenad så bestämmde jag att vi går hem istället. Milo vaknade när vi kom hem så han fick lite lunch. Sedan väntade vi in pappa Rasmus som skulle komma och lämna en bil till mig så jag och Milo kunde åka till min mor en stund. Vi tänkte först ta bussen men eftersom han slutade tidigt så väntade vi.

Vi var hos mor min ett tag. Sen när Milo bestämmde sig för att han inte ville sova, äta eller något bara gnälla så begav vi oss hem igen. Och ja. Han somnade ganska så fort när han hade fått välling. Mer än så har inte hänt idag.
Imorgon ska vi hälsa på hos Milos farmor med sambo. Får se om jag har bil eller inte. Annars får det bli bussen. Det gör ju inte så mycket. Kan vara skönt att röra på sig också.
Nepp nu ska jag koka lite te och sätta mig framför tv:n en stund innan jag ska gå och lägga mig.
Natti natt världen!

1 kommentar: