söndag 19 september 2010

Valdag

Idag är det dagen D. Dags för folk att framföra sina politiska åsikter. Dagen då det ska röstas om vem som ska styra vårt land i 4 år framöver. Tveksam om vad jag ska rösta har jag vart. Men det känns nu som jag är ganska säker. Kan fortfarande ändras. Men vi får se. Milo vilar middag just nu och jag tänkte gå till vallokalen sen efter det.

Det ska bli spännande att se vad det är som händer med detta val. Trotts att jag inte är så insatt som många andra är.

Just nu sitter jag här med morgon kaffet som verkar dröja lång tid att få i sig idag. Men jag fick iallafall sova länge idag. Ända till halv nio så jag kan slöa en liten stund. Jag vet inte vad mer vi ska göra idag. Jag har ingen bil. Gubben är och fixar den eftersom den ska säljas/ är såld. Så småning om ska vi köpa en ny. Men tills dess är jag billös. men jag ska inte ut och åka direkt någonstans så det gör inget. Kan åka bussen i så fall då får man lite mer motion också, då man måste gå överallt.

Nepp nu ska jag dra på mig lite smink. Ha en fin dag och glöm inte att rösta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar