fredag 17 september 2010

Fredag igen

I veckan har vi hållt på och bökat här hemma och flyttat och kastat saker. Vilket har lett till både ryggskott och att jag vart datorlös då den ej vart inkopplad. Denna ryggvärk jag hade var inte något jag känner igen. Visserligen händer det att jag har omt i ryggen med ikke på detta vis. Nu är det iallafall på väg att släppa. Jag fick även massage idag. Såå skönt kan jag tala om.


Idag har i vart på öppna förskolan med Maria och Livia. Vi promenerade dit. Vi har hängt ihop här några dagar. Mycket trevligt. Tänk vad mycket man kan ha att prata om ibland. =)
Vi fick gå därifrån innan det slutade då jag upptäckte att jag hade 16 missade samtal plus 3 sms. Jag ringde upp mammsen. ( Hon var en av de som hade ringt.) Hon ville bi hämtad från sjukan så jag och Milo speedade hem och hämtade bilen och åkte till sjukan. Det dröjdeoss ca 2-3 timmar att komma hem till mamma igen. det var apoteket plus coop innan och det tog sin lilla tid. Vi spenderade resten av dagen där. Egentligen skulle vi på långprommis med Maria och Livia igen men det började regna så det fanns ingen lust kvar till det längre.
Nu har vi kommit hem för en stund sen. milo sussar gott och jag funderar på att ta mig en kopp te. Vi får se.
Ha en fin kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar