tisdag 7 september 2010

Min Milo

Mammas lilla glada Älskling!
Tänk att man kan vara så här glad fast lillefis har 5-6 tänder på gång i överkäken.
Mitt hjärta!


Sen jag själv blev mamma måste jag nog säga att man ser mer hur andra gör med sina barn. Man får en liten annan syn gällande barnuppfostran då man ser hur olika alla gör. Hoppas jag och Rasmus lyckas med Milo. Det är ingen lätt uppgift vi har framför oss men jag ska ALDIG ge upp med kämpande för min son. <3

Idag har vi träffat Maria och Livia. Efter det var det återträff med mammagruppen. Så roligt att se alla små bebisar och hur de hade utvecklas. Givetvis var det trevligt att träffa alla mammor också. Barnen gosade med varandra lite men mest med varsin leksak.
Nu på kvällen var Emelie förbi en stund sen koma pappa Rasmus hem. Så vi har myst på soffan framför Idol.
Vår soffa som vi beställde kom igår. Dessvärre har gubben jobbat över i 2 dagar så han har inte haft tid att hämta den. Men imorgon ska han hämta den. Så rologt med lite förändrig här hemma.

Nu ska jag förbereda mig för natten så jag kan sova snart. Om jag har tur.
Natti natt!

1 kommentar:

  1. Linda lilla gumman. Ni e perfekta föräldrar. Det går inte att jämföra, ni måste göra det som är rätt för er. Allt är inte uppfostran, det finns gener med. Men som förälder kan man bara göra sitt bästa inget mer. Vi är människor med fel å brister. Men det är ni som föräldrar med era gener, era fel å brister och med eran moral som lille Milo ska växa upp med. Det är ni som sätter grunden. Å det finns inga som är bättre än ni på detta för lille Milo (lillprinsen) kom ihåg det!

    SvaraRadera