söndag 19 september 2010

Mitt i natten!

Jag kikade precis på klockan och insåg att jag måste ju fasen gå och nanna kudden.
Vi har haft en trevlig kväll med Rasmus familj med god mat och trevligt sällskap. Jag har även hunnit med tvättstugan idag och damsuga, fixa hemma och byta gardiner i köket. Tänk vad mycket gardiner kan göra i en lägenhet. Mycket finare nu!

(En lånad bild.)
När jag satt på balkongen så insåg jag att det var stjärnklart ute. Mysigt!
En gång sa en person till mig medan denne pekade på en stjärna. -Varje gång du ser den där stjärnan lysa så vet du att jag tänker på dig, vad som än händer.
Denna person talade om för mg hur speciell och unik jag var. Varje gång vi träffades påminndes jag om det. Men det är länge sedan nu. Men du finns i mina tankar fasten du inte är kvar i mitt eller någon annans liv.
Nu ska jag gå och nanna kudden så jag orkar upp när min älskling vaknar imorgon och i natt. Nätterna har vart jobbiga de senaste dagarna. Han har vaknat flera gånger och tror att det är morgon och att man får komma upp och leka. Inge skoj att ligga i bingen ju. Men denna mamma VÄGRAR kliva upp halv fem på morgonen. Finns INTE en chans! Så jag har kämpat med att få han att somna om. Det tar tid men så småning om somnar han ju om.
Natti natt!

1 kommentar:

  1. Lilla gumman, alla e unika, var å en på sitt sätt. Det viktiga e att se sig själv utan att det ska vara en massa krav, utan se sig själv å inse att man duger till. Du vet, människan e fantastisk. Det är ju däför vi alla e olika. Men bra var å en på sitt sätt.

    Sovgott

    SvaraRadera