söndag 19 september 2010

God kväll

Idag har jag röstat som man ska när man är medborgare. Emelie kom hit och gick med mig och Milo. Efter det blev det en tripp till Ica och sen en lång promenad. Så skönt. Efter det följde hon med oss hem och fick rensa lite bland barnkläder. Eller lite var det inte hon fick med sig en hel del grejor och kläder. Så nu finns det mer platts för Milos kommande kläder.
Milo och Rasmus är jätte förkylda. Men det är ju sånna tider nu. Rasmus är just nu hos farbror doktorn. Eller han är nog på apoteket nu. Sent men det finns ju närakuten som tur är. Sen har även Ica Maxi ett apotek som är öppet till 22. Mycket bra.

Imorgon vet jag inte vad som står på chemat men det återstår att se.
Nu har jag tänt en massa ljus här hemma. Mysigt blev det. Ibland är det bra mysigt med hösten. Tänkte även ta mig en kopp te när jag kikar på valvakan. Detta ska bli spännande!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar