fredag 24 september 2010

Härliga dag

Ewe och Dexter kom hit och umgicks med oss idag. Vi var på promenad sen gick vi hem till oss och lagade lunch. Det blev laxpasta med dill och citronsås. Även Milo fick äta detta till lunch och han ÄLSKADE mammas mat. Jag blev så glad. Först åt han upp första portionen sen ville han ha mer så då fick han en halv till. Sen ville han ha ännu mer men då sa jag stopp för han rapade och jag såg verkligen hur proppmätt han var. =)
Efter det gick vi ut till lekplattsen där Milo fick gunga för första gången och ja... Bilden säger väl allt? Han älskade det.

Sen när vi hade vart ute ett tag så var det dags att gå hem igen. Pappa Rasmus kom och jag gjorde pannkakor till middag idag. Sen fick Milo ett bad innan han tillsist somnade med sin pappa i sängen. Så båda har sovit i ett par timmar nu. Själv ställde jag mig och bakade lite bröd. Så nu är det gjort också plus diskat för ca 3:e gången idag.
Nu sitter jag här och gör inget alls. Hade funderingar på att ta en öl men jag kan ta det imorgon istället om lusten faller in. Det blev ingen utgång så jag kanske kan ha mys här hemma på kvällen istället. =)
Natti natt mina vänner!

2 kommentarer: