måndag 6 september 2010

Måndag

Idag har jag och Milo vart med Ida och Lea ett tag. Vi var hos vår barnmorska på återkontroll av spiralen. Allt såg bra. Efter det fortsatte vi hem till Ida igen och drack lite kaffe och barnen mös på filten med varandra.
Senare åkte jag och Milo och skulle möta upp Dessi och Nova. Då var även Karro och Oliver där. Vi satt och pratade en massa strunt sen gick vi hem till dessi en stund.
Jag och Milo åkte hem i rusningstrafiken SOM VANLIGT. Det verkar ha blivit lite av min grej bara för att jag verkligen HATAR rusningstrafik men likförbannat väljer jag att ge mig ut i trafiken samma tid. ALLTID.


Imorgon kommer Maria och Livia på besök på förmiddagen. Det ska bli trevligt!
Efter det är det träff med mammagruppen. Spännande kommer det bli då vi inte setts på ett tag. Spännande att se hur alla andra barn också har växt.

Nepp nu ska jag plocka lite här innan det är dags för mig att hoppa ner i bingen så man kanske för en gångs skull är pigg på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar