måndag 23 november 2009

Fattigdom


Ja just nu är det fattigare än fattigast. Totalt tomt på kontot. Men jag pratade lite med chefen idag så han skulle försöka sätta in min "månadspeng" tidigare denna månad... Typ idag. Hoppas han gör det så jag snart kan åka och handla hem lite frulle som inte heller finns i frökens hem just nu.
Dagen på jobbet har varit lite halv hektisk. Eller inte hektisk kanske men massor att göra. inte en lugn stund och därav inget pluggande eller bloggande för mig. Sitter just nu hemma hos min faster och dricker lite te och väntar på sammtal av min chef som jag verkligen hoppas komemr snart.
Imorgon har vi åter jobb igen. Har en ny tjej på jobbet just nu som hålelr på och tittar hur jag arbetar och försöker lära sig lite så hon kan vara min vikarie när jag sedan är hemma på mammaledighet.
Jag har inga yttligare saker att tillägga. lite halv trött idag bara måste jag ändå säga.
Ha en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar