söndag 22 november 2009

Söndag idag..

Och dessvärre arbete imorgon. Egentligen skulle det vart arbete idag men jag fick avboka den kursen. Det var ju skönt det. Idag tänkte jag att jag skulle fixa lite med föräldra ledigheten när jag kommer hem igen. Jag kom nämligen på en sak igår...




Jag och min faster satt hemma hos henne och myste med chockladkaka och då slår det mig! Jag är gravid! Jag ska fasiken ha barn snart ju! Hur kan jag ha missat det? Visst har jag vetat om det, det har bara inte slagit mig. Konstigt... Tur att jag kom på det nu iallafall så jag inte blir så chockad när den lilla kikar ut nu om några veckor.



Nu sitter jag åter igen hos min faster och försökte ta tag i pluggandet. Hmm... Det var interesant för det gick inte som det skulle. Helt plöttligt så vet jag inte vad jag håller på med matten som jag annars fattar och jag har ju gjort samma saker i flera sidor men nu fattar jag inte?! Så då tog jag tag i min bok som ska läsas. Det gick inge vidare det heller. Trögbok tycker jag det verkar vara.

Nej jag ska prata lite "skit" nu innan jag fösöker mig på mina studier igen =)

1 kommentar:

  1. hehe, ja du gumman, något är definitivt inte som det brukar va...??

    SvaraRadera