onsdag 25 november 2009

Roliga dagen i månaden

Ja så har dagen kommit då det är dags att slänga uppplånkan och försöka skrammla ihop till både räkningar samt fylla på både kyl och frys. Men nu är det gjort! Det blev inte så mycket stor handling men lite iallafall man får väl helt enkellt gå igen annars.

Jag bad min bror fylla på luft i däcken på min bil eftersom ingen annan hade möjlighet till det. Så han fixade det. Tack. Han kom tillbaka till jobbet och lämnade bilen sen var det inge mer med det.

När jag skulle åka från jobbet så gick det inte fullt så bra då bilfan vägrade starta. Jag blev så arg och ledsen och ringde til gubben som fick komma och försöka laga bilen helt utan framgång. Där satt jag med tårar i mina ögon och tvingades inse att min bilfan inte vill helt enkellt.




Vi åkte och handlade och bilen fick bo kvar på parkeringen på jobbet. Nu sitter jag här och har svurit lite över detta då jag även kommit på att detta kommer bli skit dyrt. Ska nog hoppa in i duschen snart innan jag slutligen drar mig till bingen efter yttligare en pissdag.
Hoppas på en bättre imorgon. Jag får iallafall låna gubbens bil så länge så det är ju skönt det.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar