måndag 30 november 2009

Måndag IGEN

Helgen bara susade förbi och nu står jag här på min arbetsplatts igen. Den kändes alldeles för kort. Men nedräkning pågår. Bara 3 veckor kvar.

Trött som vanligt och inte blir jag piggare när jag tittar ut genom förnstret. För där ute är det regn och rusk och även mörkt. Vad tror vi om denna dag? Hmm... Jag chansar på en tråkdag som kommer vara alltför lång. Jag ska försöka hinna och plugga lite på jobbet för sen kommer jag inte ha tid att plugga på arbetstid eftersom jag ska ha en tjej på upplärning som börjar första december vilket är imorgon.

Hoppas ni får en fin dag trotts regnet!

2 kommentarer:

  1. Va skönt för dig att det bara är 3 veckor kvar :D
    Ja usch vilket tråkväder, vill ha snöööö ;)

    Puss gumman

    SvaraRadera
  2. Hoho gumman! Allt bra? Här i den här delen av shittastan är det mörkt som i ett rövahål, faktiskt...Men du har väl det bättre hoppas ja! kramkram

    SvaraRadera