tisdag 24 november 2009

Tisdag..


Dagen i all ära inleds med irretation samt frustration. Som bäddad för en riktig piss dag. Ingen lön kom in på mitt konto igår som det utlovades. Jag väntade alltså i onödan hela kvällen på att den skulle komma in så jag kunde åka och handla frulle. När klockan slagit över 22 och maxi hade stängt så ringde jag min mor och bad henne om att få låna en slant. gubben hade nämligen ingen möjlighet att äta mat på sitt jobb eller för den delen ens ta sig till jobbet. Så jag förde över en summa till honom sen blev det till att knata ner till "svindyra" macken och handla frulle.
Jag hatar verkligen när man blir lovad en sak och det inte hålls. Finns det något värre än det och oärlighet? vi får se hur denna pissdag blir just nu är det iallafall mest irretation samt min jävla bäcken smärta jag lider värst av. Ska försöka sitta mer idag än igår för jag glömmde nämligen bältet hemma.
Igår kväll höll jag på och börja stört gråta för jag hade sån dragning i vänster sida av ljumsken samt hela framdelen av bäckenet... Färdig gnällt! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar