onsdag 25 november 2009

Trötthet

Inte har jag fått den sömnen jag behöver inatt inte. Jag var hemma efter mitt pluggande sent igår. Vid halv 12 kvart i 12 på natten. Då var min kusin hemma hos mig så det var bara att köra hem honom. När jag kommer hem igen och ska hoppa in i duschen innan bingen så upptäcker jag att gubben och kusin ätit smörgås utan att plocka undan efter sig. Och matlådorna var heller inte upphällda efter middagen. Jag blev fruktansvärt arg och irreterad över att det var så många ritualer jag var tvungen att göra innan jag tillsist äntligen kommer till duschen och slutligen i bingen.


Så nu har jag sovit en sisådär kanske 4 max 5 timmar och jag behöver så otroligt mycket mer än det just nu. Men det blir väl till att försöka lägga sig tidigare idag dp. måste tvätta och damsuga och moppa golven också. Aldrig får man tid att sova... Jag ska fasiken sova när jag blir ledig här om 4 veckor.
Utmattad!
Nu ska det pluggas lite en stund.

1 kommentar:

  1. Gomorron Söt! Jag fick en akutremiss till Huddinge kirurgen...jag orkar inte med detta flamsande och tramsande med allt vad som har med ryggen att göra, å framförallt smärtan! Vi kan höras på tel senare...kramkram!

    SvaraRadera