tisdag 17 november 2009

Kväll

Japp och jag sitter hemma hos min faster. Fick sluta lite tidigare idag. Det var skönt. Men nu ska jag snart dra mig hemmåt. Min parkering går ut nu klockan 8 och jag har verkligen inte råd att få mer böter nu. Det är nog med utgifter som det är faktist. Sen ikväll är ju mitt favvo program på tv. "Desperata hemma fruar" och det måste ju ses. =)
Måste hoppa in i duschen också så det bara är at nanna kudden sen.
Har känt mig konsig idag. Vet inte varför det är väl bara så ibland.
Imorgon är det dags för barnmorskebesök. Ska bli trevligt. Är alltid lika skoj att höra lilla bebisen och mäta magen=) Just det på tal om magen. Jag har ju lovat bilder men min kamera är ju paj. Jag får ta och fixa det.

Hoppas ni får en trevlig Tisdags kväll!

Nati natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar