fredag 6 november 2009

God kväll i det mörka regnet.


Regnet bara öser ner.
Jag är nu hemma hos min faster där vi nu skapat mig denna blogg.
Snart blir det hemgång för fröken. Jag börjar känna mig lite halv trötter. Men det tar emot lite att gå till bilen i pissregnet plus att jag säkert fått böter nu då jag glömde bort tiden och har lagt i för lite pengar i automaten. Och det är minnsan inte första gången jag fått en p-bot på denna parkering. Sist var för någon helg sen. Men det var bara att betala och se glad ut.
Bebis i magen mår bra. Har livat runt lite här nu på kvällskvisten. Känns bra att veta att lillen mår bra där inne iallafall.
Imorgon får jag sova på morgonen om jag vill. Inget arbete då inte. Men givetvis kommer jag säkerligen att vara vaken klockan 07:00 ändå. Det slår nämligen aldrig fel när jag väl är ledig.
Vi får se vad helgen har att bjuda på. Det jag vet är att vi ska hem till gubbens bror imorgon på middag. Eftersom han fyller år. Det kan ju bli trevligt.
Nu ska jag kolla vidare vad mer man kan hitta på med den nya bloggen innan jag sen tar mig själv i nacken och åker hem och lägger mig.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar