onsdag 11 november 2009

Plugga

Jag sitter med en av världens tråkigaste texter som jag ska skriva ett referat på.
Det känns så otroligt tråkigt och ointresant. Hela tiden skjuter jag boken åt sidan och gör något annat. Finns det något tråkigare än att läsa något sominte tilltalar en själv ens?

Jag måste ju göra detta. Det måste ju lämnas in så jag får väl ta mig i kragen och fixa det helt enkellt! Blää säger jag bara! Nu tänker jag vara en liten barnrumpa ang detta en stund.

Jag ska försöka ordna lite saker åt min faster idag så hon har något att göra på sjukan. Inte bara stå där och glo in i väggen. Det är ju faktist inte så roligt. Jag funderar på att skälla lite på hennes läkare också som förstör för vårt julpyssel och inte vill "laga" henne så hon kommer hem snart! Jag saknar våra kvällar som är fulla av te, skratt och andra konstigheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar