tisdag 10 november 2009

Tisdag

Bara tisdag. Veckan går inte så fort som jag kanske hade velat. Jag är fortfarande sjukligt trött och behöver sömn. Mycket med pluggandet nu också. Jag fick allt förklarat för mig igår men likförbannat så gör jag tydligen fel?! Aja det är bara att fortsätta snart är det ju prov och jag måste ju klara det. Sen har jag en svenska uppgift som ska in senast söndag och en senst onsdag nästa vecka. Vad skönt att jag snart är klar. Jag får mina betyg nu i december. Sista dagen i skolan är den 10 december tror jag. Men jag måste ju fortsätta sen efter jag fått barn men just nu känns det bara så skönt att det snart är klart med matten och svenskan iallafall.

Tröttmössa som jag är höll jag på att försova mig idag. Men jag lyckades faktist komma upp i tid och han i tid till jobbet. Det gjorde däremot inte min man som tyckte att sängen var allt för inbjudande imorse och inte ville kliva upp. Så han blev lite sen.

Idag måste vi åka och handla lite. Vi har ingen frulle hemma nu och jag vill inte äta makrill på smörgåsen imorgon igen. Nu vill jag ha rost smörgås med marmelad och ost!

Min faster ligger fortfarande på sjukan för sin onda rygg som aldrig vil ge med sig. Jag var förbi en sväng igår. Hoppas dem tar bort det onda snart så du får komma hem. Vi ska ju julbaka och pyssla snart ju=( Vi har ju sett fram emot det så länge nu.

Idag köpte jag mig julmust och frukt och en risifrutti. Jag ska minnsan ta mig en julmust nu. Det är så jäkla gott. Jag älskar julmust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar