söndag 8 november 2009

Söndag..

Dagen i ära hade jag tänkt att plugga. Jag har vart och arbetat idag på dagen. Där blev det lite pluggande inför mitt kommande matteprov vilket är på Lördag.

Jag ska förmodligen åka ut till Sandra en sväng också när hon kommer hem och plugga lite där också. Jag får kämpa på denna vecka. Plus att jag har en svenska uppgift som ska in på Söndag också. Den måste jag också ta tag i nu i veckan.

Jag var så otroligt sjukt jäkla tröttmössa igår, Vi var på middag hos gubbens bror vilket var gott men jag höll på att somna kände jag. När jag kom hem sen så var det bums ner i bingen. Fortfarande känner jag mig helt slut trötts att jag har sovit i natt. Men det förstås. Springer man upp hela tiden och ska dricka/kissa så får man väl skylla sig själv.

Idag gick jag in i vecka 27 spännande =)
Bebis mår bra. Jag också trotts min trötthet.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.

1 kommentar: