lördag 7 november 2009

Vilket väder


Det blåser och ser jätte kallt ut. Känner mig inte så sugen på att gå utanför dörren men vi ska ju iväg sen så då måste man ju.

Jag undrar om jag kanske ska hinna förbi mamma och fika lite också. Det var länge sen jag träffade henne nu. Vi får se hur det blir.

Vem fick en p-bot igår då? Jag så klart! Som vanligt. 450 kr låg den på. Jag visste det tamejfan! När jag kom hem la jag den i vår räkningshylla. Jag vågar inte berätta det för gubben. Vad ska han tro? Fick en för någon vecka sen och nu kommer en till. Plus att jag kört som en dåre verkar det som så jag rispade hela hans fina fälgar som satt på min bil emot trotoaren så både fälgar och däck blev förstörda. Då fick han lov att så snällt leta fram ett par nya däck och fälgar åt fröken klantskalle och sätta på dem. Han är snäll han. Han står ut med mina hormonrubbningar utan att bli galen på mig. =)

Nepp nu ska jag börja fixa iordning mig. Jag kan ju inte springa runt med sömnbusor i ögonen hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar