tisdag 17 november 2009

Regninga Tisdag

Nog har jag väl sett roligare dagar än detta. Det känns inte så skoj att det regnar med tanke på att jag ska ändå ut och promenera på min lunch rast och det är inte kul utan paraply i regnet.
Dagen i all ära känns tråkig den också. Idag måste jag angagera mig massor i mina studier som de kommande 3 veckorna med. Det är nämligen slut tampen nu så det är bara att bita ihop.

Nu på morgonen ringde jag till special mödravården för jag skulle boka tid som skulle vara samma dag som ultraljuden som är bokade. Men shi fick jag. Det fanns tydligen inget chema för vecka 51. Det tycker jag låter konstigt med tanke på att det nu är vecka 47?! Det är ändå snart. men hon bad mig återkomma i slutet på nästa vecka annars kunde jag få en tid den 11:e. Vad ska jag med en tid till den 11:e när det gäller den 16:e? Jag frågade henne vad som händer om jag nu inte får en tid när jag ringer om de är slut vad händer då? nej då skulle hon fixa en tid minnsan. Ja mina vänner! Det ska hon få göra också.
Nepp nu ska jag börja med lite matte här innan jag hoppar på lite svenska igen.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Klart vi kan ses,, dricka lite te, skvallra och skratta. Det helar ju sägs det. Det är bara att komma sen, jag är ju hemma. Kramkram o ha en underbar dag!

    SvaraRadera