fredag 27 november 2009

Fredag!

Åhh så skönt det ska bli med helg. Ca 3 timmar kvar av jobbtiden idag och en av dem består av min lunch rast! Yes!!


Bilfan är inte hel ännu den är heller inte borttagen från jobbets parkering men gubben skulle ordna det i eftermiddag sa han så vi får väl hoppas på det.

Igår kväll åkte jag hem till faster och satt där och drack te och lyssnade på musik. Passade även på att slänge in en toning i håret som jag hade införskaffat tidigare på dagen. Min snälla farmor var där och eftersom hon är frisör fick hon äran att slänga in den i mitt hår. =) Hon fick även äran att klippa kusin Kajsas hår för hon var också där. Men faster får vänta lite till. Snart ska vi slinga henne lite så hon blir fin till jul =)

Tanken var att vi skulle ha julbak och pyssel med godis och bullar imorgon men nu är det lite svårt att planera allt då faster är nyopererad och jag höggravid. Det KAN bli lite jobbigt att stå i flera timmar i sträck. Hoppas vi klarar lite iallafall. Lite lussekatter kanske.. Mmmm..

Nu ska jag slänga i mig in mat så jag hinner ner på stan och hämta min medecin som jag glömde bort igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar