måndag 21 december 2009

1,5 dagar kvar

Snart ledig! 1,5 dagar kvar på jobbet bara. =)
Imorgon är det dags för barnmorskebesök. Gubben min ska faktist oxå med för ovanlighetens skull. Men det är roligt att han vill följa med mig. Det är första gången han ska till barnmorskan så det är lite spännande. Jag har nämligen tyckt att de andra besöken vart viktigare att han följt med på. T.ex ultraljud, läkarbesk mm... Och givetvis förlossningen.


Snart är fasiken bebis också här. Gud så skönt det ska bli. Jag hoppas verkligen att allt ska gå bra denna gång. Jag vill så gärna behålla denna lilla bebis.
Kallt som attan är det fortfarande här hemma. Men nu är det 17 grader istället för 16. För alla värmeljus jag tänt. Men det är kallt som attan. Känner att det blåser i min nacke också. Usch.
Nepp jag ska ta och hoppa in i duschen en stund så jag inte fryser så mycket.
Natti natt!

1 kommentar:

  1. va roligt att Rasmus ska följa med :) Snart har du din lilla tjej ;) hihi här, myspys :D

    Vi måste ses snart, var ju EVIGHTER sen

    Puss å Kram

    SvaraRadera