torsdag 24 december 2009

Julafton!

Äntligen är dagen vi väntat på här. Alla förberedelser har vart skoj. Men idag kommer tomten.
Personligen lär jag ju inte få se någon tomte i år heller. Det var ju ett par år sedan. Men nästa år kommer han nog då familjen utökat sig med 2 barn. =) Idag åker vi först till Rasmus farfar och myser med farfar,svärfar och hans tjej. Sen åker vi vidare hem till pappsen och myser där hela bunten.


Jag har precis sminkat mig, nu ska jag leta vad jag kan ha på mig idag eftersom jag nu inte hittade några kläder igår när jag letade på stan. Måste också stryka gubbens skjorta som han ska ha på sig. Han är inte hemma just nu. Han är och fixar frillan hos sin vän som är frisör.
Hoppas ni alla får det mysigt ikväll med era familjer!
God Jul på er allihopa!

1 kommentar:

  1. God Jul till er med. Juliga hälsningar från mormors syter Eva i Småland, och Lena från Göteborg, fast för närvarande i Småland.

    SvaraRadera