måndag 28 december 2009

Måndag

Lediga jag har vart på stan och flängt inne på H&M och skulle shoppa upp mitt presentkort som jag fick av min farmor och farfar. Så lite grejor fick jag allt ihop =)
Efter det var jag och faster inne på Ica och skulle införskaffa soppa till lunch. Medans vi står och försöker komma på vad vi ska äta för soppa läser hon helt galet på förpakningen och slänger ur sig ganska så högt att "kankse fjongsoppa" Jag brast då ut i ett skrattanfall. Jag skrattade så jag höll på att pinka ner mig. Jag kunde inte stå upp och givetvis kom faster på vad hon hade sagt så även hon brast ut i skratt. Alla runt om oss kikade mycket underligt på oss då ingen av oss lyckades sluta skratta. Väl framme vid kassan skrattas det fortfarande för fulla muggar då expediten som var en man råkar vräka ur sig att "oj jag råkade bryta bagetten lite". Det var vårt roliga idag.

Sen finns det ett och ett annat som jag undrade över här ett tag då jag försökte ringa en person. Eller jag ringde och helt plöttsligt så bröts det. Jag undrade då vad det var frågan om. Så jag bad min man ringa och prata med denna människa istället. Så nu är det gjort. Hoppas det händer något också nu. Jag har inte så långt kvar nu så det behöver vara fixat.

Jag längtar och jag saknar!
Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Fjonsoppa med slak baguette bidde det sen ju...haha!

    SvaraRadera
  2. Hahaha men fy så du å din faster håller på... Men jag förstår om det va svårt att hålla sig för skratt, för vem kan hålla sig i dessa tokiga grejer? Ett skratt förlänger livet... Skratta på Linda, skratta för dig å bebben. Okej! För livet är viktigt. å du om nån vet. Så ge livet ett skratt lilla gumman.

    SvaraRadera