tisdag 22 december 2009

Näst sista dagen på jobbet

Idag skulle jag och gubben åka till barnmorskan tillsammans. Morgonen var som vanligt full av stress. När vi väl kommer ut i bilen och är på motorvägen så börjar bilen krångla. Vi fick svänga av och då visade det sig att den började koka plus att vi fick punktering. Bra där! 10 min kvar var det innan vi skulle vara hos barnmorskan. Jag ringde och pratade in ett medelande till henne att jag var lite sen. Sen fick vi låna snälla fasters bil så länge. Tack tack =)
vi kom iallafall fram 10 min sen rusar vi in.
Allt gick bra och bebis mådde bra. Kurvan jag följer hade sjunkit lite men snart kommer den nog igen ska ni se. =) Bebis låg med huvudet ner. Vilket även konstaterades på ultraljudet förra veckan =)




På lunchen var jag med min kollega på bolaget och införskaffade lite vin och glögg som ska ges bort på julafton.
idag trodde jag dagen på mitt arbete aldrig skulle ta slut men visst gjorde den det. Imorgon jobbar jag bara till 14:00 sen på kvällen blir det uppesittarkväll hemma hos mammsen med mamma, Jari, Linus, Timmy(kanske tjej oxå) Plus mitt hjärta. Ska bli myspys.
Grattis Linus på 13-årsdagen måste jag ju passa på att säga också =)
När vi nu tog dessa bilder på min mage konstaterade jag att jag ser minnsan inte så pigg ut längre. Men jag kommer igen ska ni se =)
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar