torsdag 3 december 2009

Torsdag redan

Tiden går undan. Hela veckan har gått för fort och jag har inte riktigt hunnit med. Men lite julpynt har jag iallafall hunnit få upp här hemma =) Inte mycket men lite.


Idag är det muntlig redovisning i skolan. Hoppas det ska gå ra trotts att jag inte är förberädd. Jag har ju skrivit allt så det borde ju inte vara så svårt att bara prata om det. Vi får ju inte läsa i papper så då finns det väl inget som kan bli fel?
Idag har jag gått upp tidigare så jag skulle få ta det lite lugnare på morgonkvisten då det blivit så stressigt de senaste dagarna.
Måste honna med mer plugg idag. Jag börjar få lute halv ångest över att jag inte läst min bok ännu som jag har redovisning på nästa vecka. Men jag får göra det i helgen helt enkellt.

Hoppas ni alla får en kanon dag idag. Det är så fint vinterväder! Eftersom det nu kommit frost så väntar vi bara på snön men allt är så mycket ljusare nu och då bir vi glada.
Sista veckan i skolan nästa vecka! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar