onsdag 9 december 2009

Onsdag

Kallt som attan är det i min lägenhet men jag vet att senare idag kommer jag tycka att det är för varmt... Härliga hormoner =)


Jag trodde där för ett tag idag att det var torsdag. Men det var det ju inte. Åhh jag är trött!
Idag blir det till att abeta ihjäl mig på min uppgift som ska in idag. Sen imorgon är det dags för muntlig redovisning på den. Oj oj.. Mycket idag och resten av veckan. Jag gick upp en timme tidigare idag för att jag skulle hinna läsa lite i min bok innan jag åker till jobbet. Oj vad jag ångrar mig att jag inte tagit tag i detta tidigare. Jag var in på min sida jag har på skolan och kollade vad jag fick i min svenska uppgift som jag lämnade in i Söndags och det blev VG =) Så det kändes väldigt bra faktist.
Nepp nu ska jag borsta gaddarna sen blir det vidare till arbetet. Hoppas min lillebror fick bort viruset från jobbdatan som hade kommit igår.
Ha en kanon dag!

1 kommentar:

  1. Hej Söt! Tänkte precis säga till dej att va bra, om jag är dagvill kan jag alltid kika in på din sida för uppdatering, men jag vet inte...det verkar svaja även hos dej när det gäller det...Ha ha...Vi ses senarare...Kramkram!

    SvaraRadera