torsdag 17 december 2009

Torsdag idag.

Veckan bara flyger förbi men det är ju lika skönt det då jag kommer närmare min ledighet. I förregår var jag på julbord med jobbet. Mumma... Hur gott som hälst var det. Tänk att jag kunde bli så mycket mer uppsvälld. =)

Igår var det fullt ös. Dagen eller morgonen rättare sagt började med att jag hämtade upp faster och åkte till sjukhuset för att gå på ultraljud. Min lilla bebis växer så det knakar =) Det var roligt att se att allt såg bra ut. Men jag tyckte nog att lilleplutt där inne såg ut att ha det ganska så trångt. Efter det var det in till special läkaren och prata lite med honom. Hela huddinges datorer var för övrigt i strejk så ingen kunde ju läsa min journal heller =/

Efter någon timme eller två begav vi oss hemåt för att hämta fasters bil som skulle besiktas. Det var inte så skoj då det dröjde evigheter. Men efter det åkte vi och införskaffade henne en gran och julpynt som vi sedan satte upp när vi kom hem till henne. Mysigt blev det =)

Jag kollade också min mail och till min förvåning jag som var så orolig såg jag att jag minnsan hade blivit godkänd på Matte A kursen! Jag hade fått G/VG på kursprovet så jag klarade kursen! Jag blev så stolt och glad!!

Senare på kvällen fick vi för oss att gå på bio jag, faster och Madde. Det blev denna film. "En julsaga"


Helt okej faktist men inget jag rekomenderar för barn då jag faktist hoppade till ett par gånger. Det var en 3D film och det var faktist första gången jag sett en sådan. Det var väldigt spännande tycker jag!
Idag jobbar jag längre på jobbet om jag har otur. Jag vet inte riktigt ännu. Det beror på hur snabb jag är. Vi har kurs idag nämligen.
Hoppas ni får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Va bra att ni mår bra, å att ledigheten nu står för dörren. Hoppas ni alla får en fin jul.

    Kram Lena i Götebrg

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det är bra med dig. Joda det är bra här med, lite mycket bara nu inför jul. Ska ju til Karolinska sjukhuset i solna imorgon men problemet är att Richard jobbar och jag kan inte ta mig dit kommunalt själv med 2 barn. Så ah det är mycket som sagt =)

    Puss å Kram

    SvaraRadera