tisdag 8 december 2009

Tisdag och mycket plugg

Idag är jag ensam på jobbet så jag ska försöka hinna med att studera. Jag ska försöka läsa klart min bok idag. Hoppas jag lyckas. Recentionen ska vara inne imorgon och på torsdag är det muntlig redovisning så det vore verkligen kanon om jag han klart boken idag.


Ska också försöka hinna med lite matte pluggande också. Men jag lär väl sitta och plugga som en tok på Torsdag kväll också. Jag vill så gärna bli godkänd på dessa kurser som jag nuy spenderat hela hösten med.
Idag ska jag tvätta hemma hos faster i hennes tvättstuga. Hon skulle hjälpa mig lite i den mån hon orkar. Snällt. Så dit ska jag efter jobbet.
Glöm inte att det är desperata hemma fruar idag på tv! Det är ju Tisdag!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Linda gumman, glöm inte att ta det lite vackert oxå. Klart du vill bli klar, men du måste tänka på dig å lilla bebben med. Hoppas du får en bra dag på jobbet.

    Lena i GBG
    http://vardagslivet.webblogg.se/

    SvaraRadera