tisdag 29 december 2009

Tisdag idag

Och jag blev allt lite sugen på våren idag när jag satt och kollade i H&Ms vårkatalog. så mysigt det ska bli. Men först har vi nyår framför oss. Inte för jag riktigt vet vad jag och gubben ska hitta på. Det vet inte han heller för den delen så det ska bli spännande.


Idag har jag minnsan fått klättra ur bilen. =) Både låsen på dörrarna fram har frusit fast. Gubben hade lyckats öppna dörren så jag kunde sätta mig normalt i bilen när jag skulle åka. Men när jag kom till fasters parkering så blev det lite fnittrigt för mig då jag fick klättra höggravid till baksätet. När jag väl var där så kom jag till fel dörr. Var vid den dörren man måste dra 3 snabba för att öppna. Så där kom jag inte ut. Så jag fick kravla mig över till andra sidan och äntligen var jag ute! Det känns ju tryggt att det alltid är något med dessa bilar. Saknar min egen bil. Där kom man ju iallafall in. Eller ja... Jag var ju tvungen att både låsa och låsa upp på passagerar sidan. Men annars var det inga större fel. Förutom lite små saker så klart ! =) Men inget klättrande iallafall.
Snart är det nytt år!
Ha en fin kväll.

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja ha en dåld kamera på dej så jag fick mej ett skratt om dagen, hehe hoppas allt är bra med dej sötast. På nyår ska jag, Henke och Dessi och barnen vara här hos oss med god mat och tomtebloss, självklart hattar och nyårs tutor och utsikt över fyrverkerierna från ballen så om du vill får ni gärna komma hit :D puss pusss

    SvaraRadera