söndag 13 december 2009

Lucia

Idag är det minnsan lucia. Jag och gubben var hemma hos mamma med lite julbak imorse och fikade lite. Eller jag och gubben åt frulle där =)

Efter det åkte jag vidare till faster och gubben skulle till garaget. Men idag blev det inget bakande för vår del. Vart skulle vi då lägga allt?


Idag ska jag bada. Ett långt varmt bad det ska bli så skönt. Det var så länge sen som jag badade. Det blir ju bara duschande hela tiden. Men idag ska jag minnsan försöka mig på ett bad. Det är så avkopplande ju.
Än så länge är jag fortfarande hemma hos faster men ska åka hem om en stund tänkte jag. Vill vara pigg imorgon på jobbet. Det är inte så många dagar kvar nu tills jag går på ledighet! =) Där av har jag en del att stå i innan det också.
Helgen har verkligen flugit förbi denna gång. Men så är det när man har roligt =)
Hoppas er helg har vart bra! Trevlig lucia på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar